Defenses orals del Pràcticum de la diplomatura

Entre el 26 i el 31 de gener han tingut lloc les sessions dedicades a les defenses orals de les memòries de Pràcticum de la diplomatura. Hi han participat 25 alumnes, repartits en quatre tribunals corresponents a les diverses modalitats de pràctiques: arxius, biblioteques públiques, biblioteques universitàries i especialitzades, i mitjans de comunicació i arxius audiovisuals. Els tribunals han estat formats per la coordinadora del Pràcticum, Constança Espelt, els tutors de pràctiques d’aquest semestre (Javier Guallar, Núria Jornet, Teresa Mañà i Aurora Vall), i diversos professors de la casa (Lluís Agustí, Jordi Ardanuy, Jorge Franganillo, Jesús Gascón, Carina Rey i Andreu Sulé), als quals agraïm especialment la seva col·laboració.