Defunció de Gemma Xifré, docent de l’Escola de Llibreria

El passat 25 de gener de 2020 va morir prematurament a Maldà, localitat on havia nascut el 1976, Gemma Xifré, propietària de la Llibreria Antiquària Maldà de Barcelona. Impartia els continguts sobre el comerç del llibre antic i de segona mà al diploma de postgrau de Llibreria de la Facultat, i era molt estimada pels alumnes, que en valoraven la seva bonhomia i el coneixement profund que tenia de la matèria. La Gemma havia treballat durant 17 anys en una de les millors llibreries antiquàries de Barcelona, la Farré, fins que el 2015 va decidir-se a fer el salt i instal·lar-se pel seu compte en un negoci propi. En el moment de la seva mort era tresorera del Gremi de Llibreters de Vell de Catalunya. Vegeu-ne més dades al Blog de l’Escola de Llibreria.