Activitats

Dos estudiants de CAV han fet de programadors per a la Sala Jove del D’A Film Festival (del 28 al 30 d’abril)

Entre el 26 d’abril i el 6 de maig, tindrà lloc a Barcelona el D’A Film Festival Barcelona que aquest any té una novetat: una secció anomenada Sala Jove, dedicada al públic jove i on els joves fan de programadors. Joves programadors és una iniciativa del projecte europeu Moving Cinema on han participat dos estudiants del grau de CAV: Daniel Molina i Marc Villafranca.

La secció Sala Jove —del 28 al 30 d’abril a l’Auditori del CCCB— està adreçada a un públic jove d’entre 16 i 25 anys que hi podrà gaudir de 7 pel·lícules, 3 tallers de creació i un concert. Les pel·lícules han estat seleccionades pels joves programadors que també acompanyaran i presentaran les sessions i conduiran els diàlegs amb els cineastes convidats i amb el públic. En Daniel s’encarrega de Yo la busco, de Sara Gutiérrez (Espanya, 2018) i Brothers, de Bram Schouw (Països Baixos, 2017), i en Marc de L’âge atomique, Héléna Klotz (França, 2012) i Night is short, walk on girl, de Masaaki Yuasa (Japó). Les altres dues pel·lícules que completen la programació són: As duas Irenes, de Fabio Meira, i High Fantasy, de Jenna Bass.

Els joves d’entre 16 i 25 anys poden adquirir l’abonament que dona accés a tota la programació per 12 euros (9,5 euros amb Carnet Jove) a: https://www.4tickets.es/dafilmfestival/public/janto/. Les entrades individuals tenen un preu de 3 euros i es poden comprar a través del web o a les taquilles.