Campus

El Departament de Biblioteconomia i Documentació, al top 27 mundial del rànquing QS

Avui 27 de febrer de 2019 s’ha publicat el rànquing d’universitats QS World University Rankings by Subject 2019, amb l’excel·lent notícia que el nostre Departament està situat dins dels top 50 del món dins del camp temàtic de Biblioteconomia i Gestió de la Informació, en la posició 27.

La Universitat de Barcelona apareix com una de les 100 millors universitats del món en 17 de les 48 disciplines del rànquing i és la universitat líder a tot l’Estat en 15 disciplines del coneixement, segons la nova edició d’aquest rànqing internacional. D’altra banda, les àrees millor situades de la UB a nivell mundial són Biblioteconomia i Gestió de la Informació (posició 27), Anatomia i Fisiologia (30), Arqueologia (48) i Filosofia (49). Una gran notícia!

Imatge: La Vanguardia