Professorat

El grup d’innovació docent In-COMAV, acreditat com a grup consolidat

El Grup d’innovació docent en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV) ha estat acreditat per la Comissió d’Avaluació de la Innovació Docent de la Universitat de Barcelona com a grup consolidat (GINDO-UB/169). El grup sorgeix de la necessitat d’impulsar la qualitat docent al grau de Comunicació Audiovisual, en particular pel que fa al desenvolupament de les capacitats persuasives dels estudiants.

M. Àngels García és la coordinadora d’aquest grup, format també pels professors Carlos Aguilar, Jorge Franganillo, Anna Marquès, Paula Ortiz, Sandra Rius, Lydia Sánchez, Jaume Vilaseca i Sergio Villanueva. Des que la tasca d’aquest grup es va reconèixer el 2016 com a projecte d’innovació docent, l’equip impulsa diverses accions encaminades a reforçar la projecció professional dels estudiants de Comunicació Audiovisual i el desenvolupament de competències transversals i específiques de la titulació.

Entre altres accions, el grup ha presentat comunicacions en diversos congressos nacionals i internacionals, ha organitzat dos focus groups amb professionals de la indústria audiovisual, ha participat en jornades sobre millora i innovació docent, ha creat un seguit de materials i recursos per a la millora docent accessibles a la col·lecció OMADO, ha coordinat 8 projectes ApS, forma part del Grup ApS de la Universitat de Barcelona, organitza activitats de formació i promou la participació d’estudiants de Comunicació Audiovisuals a festivals de la indústria audiovisual.