Professió

El Pati Blau, nova llibreria «filla» de l’Escola de Llibreria

El passat 15 de març de 2019 es va inaugurar a Cornellà de Llobregat El Pati Blau, la quinzena llibreria creada per diplomats del postgrau de l’Escola de Llibreria. Les seves fundadores, Celia Asensio Boix i Susana Álvarez Fernández, són diplomades de la 6a promoció de l’Escola i han adoptat com a forma empresarial la cooperativa de treball. El seu projecte vol oferir un servei acurat de llibreria generalista, amb un fons ben triat i de qualitat, capaç de satisfer els gustos de grans i petits. Alhora, El Pati Blau oferirà un seguit d’activitats culturals relacionades amb el llibre i la lectura.

Aquesta és la quinzena llibreria oberta per exalumnes de l’Escola de Llibreria. Tot i que l’objectiu principal del postgrau és preparar per ser contractat en una llibreria –i així ho aconsegueix una bona part dels que cursen el postgrau–, no hi ha dubte que el seu pla d’estudis és útil també per als emprenedors. Desitgem molta sort a El Pati Blau, que podeu seguir a Twitter i a Facebook.