Lluís Agustí parla sobre fonts d’informació per a la història de l’edició

El professor Lluís Agustí va participar al taller digital: Del papel a la red: humanidades digitales aplicades a la historia de la edición, el 12 de febrer de 2021, amb una sessió sobre «Fuentes de información para la historia de la edición».

El taller estava organitzat per la Red Temática de Excelencia Redes Transatlánticas: Prácticas Editoriales de la Re(d)pública Iberoamericana (FFI12015-71940-REDT), reconeguda pel Ministeri d’Economia i Competitivitat, el CSIC i el portal Editores y Editoriales Iberoamericanos (siglos XIX-XXI) – EDI-RED.

Al taller hi van participar alumnes de la Universidad Complutense de Madrid, la Universitat de València i la Universitat de Barcelona, concretament de la nostra Facultat hi van participar Susana Velasco, del grau d’Informació i Documentació, i Mònica Bautista, del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital.