El professor Ricard Belis, entrevistat a Notícies UB

Ricard Belis, professor del grau de Comunicació Audiovisual, és el protagonista d’una llarga entrevista que va aparèixer publicada al portal de notícies de la UB el passat 28 d’agost, on reflexiona sobre la seva trajectòria professional i sobre la seva feina com a director de documentals, vinculada essencialment al programa 30 minuts de TV3. Per cloure l’entrevista, el professor Belis resumeix el missatge que intenta  transmetre als seus alumnes de CAV: «l’amor per l’heroi anònim, la importància de rescatar les veus anònimes i explicar les petites històries».

El professor Belis també és director i coordinador d’un curs de postgrau que es programa per primera vegada a la Facultat: Documentals i Reportatges Informatius, que té oberta la preinscripció fins al 29 de setembre.