El projecte eMEDia, al telenotícies de la Télévision Tunisienne 1

El passat dimecres, 7 d’octubre, el Campus Universitari de la Manouba (Tunis) va acollir la cerimònia d’obertura del màster de periodisme multisuport, fruit del projecte eMEDia, on participen els professors Lydia Sánchez, Jorge Franganillo, Mario Pérez-Montoro i M. Àngels García, i l’ajudant de recerca Seda Atabay. La cadena de televisió nacional Télévision Tunisienne 1 va cobrir l’esdeveniment i se’n va fer ressò al seu informatiu diari. Podeu veure aquí la notícia.

Aquest esdeveniment coincideix amb el lliurament del Premi Nobel de la Pau al Quartet del Diàleg Nacional de Tunísia. El guardó reconeix la contribució del poble tunisià a l’establiment de la pau i la democràcia a la regió mediterrània, una aspiració amb la qual el projecte eMEDia, en la seva comesa de modernitzar l’ensenyament del periodisme a Tunísia, està plenament compromès.