Activitats

Els alumnes de Metanarratives visiten la Model

Com cada any, els alumnes de l’assignatura Metanarratives del grau de Comunicació Audiovisual, visiten un equipament cultural de la ciutat de Barcelona com a part del programa docent. Enguany, a causa de la crisi sanitària, aquesta visita va quedar suspesa. Però el passat 15 de juliol, un cop recuperada la nova normalitat i de manera voluntària, un grup d’estudiants acompanyats del professor Sergio Villanueva Baselga van visitar la presó la Model. Allà van recordar part dels continguts vistos a les classes durant el confinament, com ara el panòptic a la filosofia de Foucault o el paper de l’arquitectura a les narratives urbanes, i van conèixer de primera mà la història d’aquest equipament en procés de reconversió en institució cultural i de memòria.