Activitats

Els Alumni de la FIMA Maria Ribas i Roger de Centeno fan un verkami per finançar «5 Mujeres en la Calle»

Maria Ribas i Roger de Centeno, alumni de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la UB, van començar una campanya de micromecenatge per finançar la sèrie 5 Mujeres en la Calle el passat mes d’agost. La campanya, que encara estarà activa durant 5 dies més, té l’objectiu d’aconseguir el finançament necessari per poder realitzar el projecte de sèrie que va néixer ja fa més de tres anys a l’assignatura de Guió del grau de Comunicació Audiovisual de la FIMA i que s’ha anat treballant a diferents assignatures fins a arribar al Treball de Fi de Grau. Tot aquest treball es va veure recompensat amb la selecció del projecte per ser presentat al Clúster Audiovisual de Catalunya durant la Setmana del Talent Audiovisual del 2020.

Cinco Mujeres en la Calle és una ficció en clau còmico-dramàtica per pantalla de televisió que consta de cinc capítols de 25 minuts. En la primera temporada, les protagonistes són María Dolores, María Ángeles, Anna Maria, Magdalena i Concha, cinc amigues d’entre 69 i 83 anys que es coneixen des de fa un any i són usuàries habituals d’un centre cívic que es veu obligat a tancar a causa de la construcció d’una botiga tèxtil juvenil. Entre totes es donen suport i veuen passar les seves respectives vides en el seu punt d’encontre diari, amb l’alegria de qui ja vol patir poc i està de volta de molt.

No us perdeu el teaser.

El projecte de finançament, encara actiu a la plataforma Verkami, servirà perquè la Maria i el Roger puguin portar a terme aquest projecte que fa tant de temps estan treballant. I encara queden cinc dies per fer aportacions.

El projecte dels alumni de la FIMA ha despertat molt d’interès i ha obtingut ressò mediàtic. A continuació adjuntem una sèrie d’espais on han estat convidats a presentar el seu projecte:

A més, han creat un espai on actualitzen totes les novetats del projecte. I també els podeu seguir a Instagram i a Twitter.