Activitats

Els estudiants de la Universitat de l’Experiència, a Salamanca amb la professora Maria Elvira

Entre els dies 20 i 24 de gener, la professora Maria Elvira i un nodrit grup d'alumnes del curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital que imparteix la nostra Facultat en el marc de la Universitat de l’Experiència van ser a Salamanca per conèixer institucions culturals, arxius i biblioteques.

Els nostres infatigables viatgers van visitar el Convento de San Esteban, l'arxiu de la Catedral, la Casa de las Conchas, el Museo de Salamanca, la Biblioteca General Histórica de la Universidad de Salamanca, la Filmoteca de Castilla y León, el Centro de la Memoria Histórica, la Casa Lis, el Huerto de Calixto y Melibea, la Casa Museo Unamuno, el Palacio Monterrey i, evidentment, la Universitat.

Així mateix, van tenir l'oportunitat de ser rebuts a la Universidad Pontifícia per M. Adoración Holgado, directora del Programa Interuniversitario de la Experiencia de Castilla y León, i d'assistir a una classe de l'assignatura «El siglo XX: Música».

El darrer dia d'estada en terres castellanes, van visitar la població d'Alba de Tormes.