Activitats

Els estudiants de la Universitat de l’Experiència, a Sevilla amb la professora Maria Elvira

Entre els dies 10 i 14 de juny, la professora Maria Elvira i 21 alumnes del curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital que imparteix la Facultat en el marc de la Universitat de l’Experiència van ser a Sevilla per conèixer institucions culturals, arxius i biblioteques. Els nostres infatigables viatgers van visitar l'Archivo Histórico Provincial, l'Archivo de Indias, l'Archivo General del Arzobispado, l'Archivo de la Catedral, la Biblioteca Capitular Colombina, la Biblioteca del Arzobispado de Sevilla, la Catedral, les ruïnes d'Itàlica (Santiponce), el Centro Andaluz de Arte Contemporáneo (Monasterio de la Cartuja), el Museo de Bellas Artes, la Casa Pilatos i els Reales Alcázares. També van tenir temps per fer un creuer pel Guadalquivir i recórrer llocs més turístics, com ara la basílica de la Macarena, la Maestranza i el Parque de María Luisa.