Activitats

Els estudiants de l’Escola de Llibreria visiten la impremta Romanyà Valls

El passat dimecres, 30 d'abril, els alumnes de l'Escola de Llibreria van visitar la Impremta Romanyà Valls, emplaçada a La Torre de Claramunt (Barcelona). L'empresa —creada a Capellades el 1956 pel pare dels actuals propietaris— és una de les principals companyies del seu sector a Catalunya i porta a terme una innovació constant de maquinària i processos. Els estudiants hi van rebre formació sobre l'evolució de les tècniques d'impressió dels darrers cinquanta anys i van visitar-ne les instal·lacions, on van poder observar el procés de la impressió òfset i digital, des de la preimpressió fins al relligat i al manipulat final. Van ser atesos per la mateixa Sra. Gemma Romanyà, gerent, i per altres càrrecs de l'empresa. Per acabar, van participar en un col·loqui sobre les possibilitats de la impressió digital i sota comanda.

Amb aquesta visita, els estudiants de la segona promoció del diploma de postgrau de Llibreria finalitzen les classes i inicien el període de pràctiques.