Activitats

Entrevista a Aurora Vall i Léa Couatarmanach a IB3 Ràdio

El passat dimecres dia 28 de maig de 2019, en el programa d’IB3 Ràdio “Incorporació Immediata”, que dirigeix i presenta el periodista Toni Traveria, i que explica les professions actuals des de tots els punts de vista, van fer una aproximació als bibliotecaris.

Per parlar sobre la formació des de la perspectiva acadèmica i dels alumnes, van entrevistar Aurora Vall, cap d’estudis del Grau d’Informació i Documentació, i Léa Couatarmanach (de Binissalem), alumna de tercer del grau. Els temes sobre els quals els van preguntar van ser variats, des d’aspectes pràctics relacionats amb l’accés fins a qüestions més acadèmiques com el nivell de dificultat o les matèries tractades al llarg dels estudis, passant per les sortides professionals o les pràctiques extracurriculars. Per completar la visió de la professió, van convidar-hi també dos professionals, Virgili Páez, cap de la Biblioteca Virtual de Ciències de la Salut de les Illes Balears (Bibliosalut), i Maria de Lluch Alemany, directora de Can Sales Biblioteca Pública de Palma.

Podeu escoltar l’entrevista en aquest pòdcast.