Professorat

Ernest Abadal, al IV Seminari d’Edició Científica de la UOC

El professor Ernest Abadal, juntament amb Candela Ollé, tècnica de recerca a la Facultat i professora de la UOC, van participar el dilluns 22 d’octubre en el IV Seminari d’Edició Científica de la UOC amb una conferència sobre “Els reptes de les revistes científiques”.

A la segona part de la sessió, Ernest Abadal va impartir la conferència “La ciència oberta, el nou marc de la recerca científica” que va servir per contextualitzar la presentació del “Pla de ciència oberta de la UOC” per part de la vicerectora de Globalització, Pastora Martínez. Es tracta del primer document d’aquestes característiques que s’aprova en una universitat espanyola. L’acte va ser moderat per Ciro Llueca, director de la biblioteca de la UOC i també professor associat a la nostra Facultat.

Pastora Martínez, Ciro Llueca i Ernest Abadal