Professió

Ernest Abadal participa en una reunió de la comissió tècnica del projecte BiblioLab

El passat 12 de desembre de 2017, el degà, Ernest Abadal, va participar en la primera reunió de la comissió tècnica del projecte BiblioLab, impulsat per la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona per tal de repensar alguns serveis i funcions de les biblioteques públiques en el context de la societat de la informació i de les TIC. Els assistents eren representants del sector editorial, llibreter, universitari, bibliotecari, municipal, associatiu, etc. i van organitzar-se en grups de discussió per debatre sobre les actuacions que s’han de dur a terme a partir d’ara en el marc del projecte. La sessió ve tenir lloc a la biblioteca Montserrat Abelló i Soler —molt propera a la nostra Facultat— que ocupa el lloc d’una antiga fàbrica de filatures del barri de les Corts i que s’inaugurarà a finals del proper mes de gener. Aprofitem l’avinentesa per recordar que trobareu un article sobre aquesta biblioteca en el darrer número de la revista BiD.