Activitats

És hora de triar estudis: Saló de l’Ensenyament (9-13 de març) i Futura (11-12 de març)

Del 9 al 13 de març, té lloc al recinte de Montjuïc de Barcelona el Saló de l’Ensenyament on, com cada any, la Facultat disposa d’un espai per donar a conèixer als futurs estudiants els nostres graus de Comunicació Audiovisual i Informació i Documentació, i la doble titulació d’INFOCOM. Estudiants de la Facultat seran els encarregats de fer d’informadors.

Al seu torn, l’oferta formativa de màsters i postgraus serà present al saló Futura els dies 11 i 12. Per al curs 2016-17, la Facultat ofereix els màsters de Gestió de Continguts Digitals, de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials, i de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura, el màster propi de Gestió Documental i Informació a les Empreses i el diploma de postgrau de Llibreria.