Campus

És oberta la preinscripció per al màster de Gestió de Continguts Digitals (MGCD)

Fins al 16 d’abril de 2018, és obert el primer període de preinscripció per cursar, el curs 2018-19, el màster de Gestió de Continguts Digitals (MGCD), que tindrà novetats importants respecte a les edicions anteriors:

• 60 crèdits (un curs acadèmic),
  • més èmfasi en els elements de la gestió relacionats amb el màrqueting digital,
  • incorporació d’aprenentatge basat en projectes (ABP).

El MGCD té l’objectiu de formar professionals especialitzats en dissenyar, gestionar i avaluar productes i serveis relacionats amb els continguts digitals de les empreses i de les institucions, i pot cursar-lo qualsevol persona que posseeixi un títol universitari oficial (trobareu aquí més informació sobre els requisits de preinscripció).

Com a sortides professionals, destaquen les consultories i empreses especialitzades en continguts digitals (campanyes de màrqueting digital, gestió de la presència de marques a les xarxes socials, estudis d’experiència d’usuaris, etc.); la creació de portals web; la gestió d’intranets i el disseny de repositoris digitals en empreses, biblioteques, arxius o museus; el sector de la creació de productes editorials i de distribució d’informació; i les administracions públiques, especialment pel que fa a les tasques relacionades amb l’administració electrònica.

Trobareu tota la informació sobre aquest màster a la pàgina web de la Facultat, però, si voleu més informació, podeu posar-vos en contacte amb el seu responsable, el professor Andreu Sulé (sule@ub.edu).