Activitats

Escalfant motors per a BOBCATSSS 2014

La propera edició del congrés d’estudiants BOBCATSSS tindrà lloc a Barcelona els dies 29, 30 i 31 de gener de 2014. L’organització de la trobada corre a càrrec d’un equip format per estudiants i professors de la nostra Facultat i de la Institutionen biblioteks- och informations- vetenskap de la Universitat de Borås, una ciutat sueca propera a Göteborg. Els estudiants Vicent Gil, Laia Manuel i Anna Noguera  —membres de l'equip organitzador de BOBCATSSS 2014— van presentar a la sessió de cloenda de BOBCATSSS 2013 un vídeo promocional de Barcelona per tal d’animar els assistents a venir-hi. En una cerimònia simbòlica, l'equip de Barcelona i de Borås va agafar el relleu de l'equip d'Ankara i Copenhaguen —organitzador de BOBCATSSS 2013— que va fer a mans dels seus successors la bandera del congrés.