Escenari de Dones: I jornada sobre la situació de les dones en el món cultural (1 de març)

Data de la activitat

La Comissió d’Igualtat de la Facultat ha col·laborat en l’organització d’Escenari de Dones, una jornada dedicada a analitzar la situació de les dones en el món cultural que se celebrarà el proper 1 de març de 2018 a la Facultat d’Economia i Empresa, de 9 a 17.30 h.

Anna Villarroya, presidenta de la Comissió d’Igualtat de la FBiD, és una de les vuit ponents convidades a participar en aquesta sessió on ens parlarà de gènere i cultura. Al llarg del matí, també podrem escoltar les ponències de Carmen Zapata —gerent de l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya, directora de CurtCircuit i presidenta de MIM—, que parlarà de la indústria musical; M. Àngels Cabré —escriptora i directora de l’Observatori Cultural de Gènere—, que parlarà del sector cultural, Ion Hermosa—gerent de la Central del Circ—, que ho farà de les arts escèniques i Marta Vergonyós —artista i directora de La Bonne— que se centrarà en el sector audiovisual.

A la tarda, es desenvoluparan tres tallers simultanis conduïts per Aina Torras —poetessa, escriptora, periodista i gestora cultural—; Clàudia Rius —cap de la secció d’art de la revista digital Núvol—; i Laura Huerga —editora de Raig Verd.

Podeu formalitzar la inscripció a: https://goo.gl/forms/0RR8QUXiYOLjk0Kk1

.