Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Escenari de Dones: I jornada sobre la situació de les dones en el món cultural (1 de març)

març 1, 2018 @ 8:00 - 9:00

La Comissió d’Igualtat de la Facultat ha col·laborat en l’organització d’Escenari de Dones, una jornada dedicada a analitzar la situació de les dones en el món cultural que se celebrarà el proper 1 de març de 2018 a la Facultat d’Economia i Empresa, de 9 a 17.30 h.

Anna Villarroya, presidenta de la Comissió d’Igualtat de la FBiD, és una de les vuit ponents convidades a participar en aquesta sessió on ens parlarà de gènere i cultura. Al llarg del matí, també podrem escoltar les ponències de Carmen Zapata —gerent de l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya, directora de CurtCircuit i presidenta de MIM—, que parlarà de la indústria musical; M. Àngels Cabré —escriptora i directora de l’Observatori Cultural de Gènere—, que parlarà del sector cultural, Ion Hermosa—gerent de la Central del Circ—, que ho farà de les arts escèniques i Marta Vergonyós —artista i directora de La Bonne— que se centrarà en el sector audiovisual.

A la tarda, es desenvoluparan tres tallers simultanis conduïts per Aina Torras —poetessa, escriptora, periodista i gestora cultural—; Clàudia Rius —cap de la secció d’art de la revista digital Núvol—; i Laura Huerga —editora de Raig Verd.

Podeu formalitzar la inscripció a: https://goo.gl/forms/0RR8QUXiYOLjk0Kk1

.