Professorat

Estada de recerca de Mariona Grané al Brasil

La professora de la Facultat Mariona Grané ha estat treballant durant dues setmanes amb el Grupo de pesquisa Educação, Comunicação e Tecnologias coordinat pel Dr. Nelson Pretto de la Facultade da Educação da Universidade Federal da Bahia en el marc del projecte el projecte Conexão Escola-Mundo. El Dr. Pretto coordina aquest projecte juntament amb la Dra. Andrea Lapa de la Universidade Federal de Santa Caterina, i també hi participa el grup de recerca LMI de la Universitat de Barcelona, del que forma part la professora Mariona Grané.

Grané ha participat al Seminario Intermediario Conexão Escola-Mundo, del 24 al 28 de setembre, amb la conferència inaugural Como provocar estudantes para o uso criativo de TIC? i presentant els resultats de l’avaluació de la primera part del projecte juntament amb investigadors de la UFBA i la UFSC.