Campus

Estudiants de CAV de l’assignatura Projectes II fan la defensa dels seus treballs

El passat dia 19 de juny, els estudiants de 3r curs del grau de Comunicació Audiovisual van fer la defensa pública dels treballs realitzats en el marc de l'assignatura Projectes II. A més de professors del grau, van formar part del tribunal Aleix Castellón, director de producció de films com Pa negre (2010) o L’Odissea (2013), i Sesi Bergeret, membre del comitè de selecció de produccions audiovisuals per al festival de cinema independent l'Alternativa.

Els estudiants van presentar els vídeos musicals, curts de ficció, documentals i falsos documentals en què han estat treballant durant el segon semestre, produccions que tindrem ocasió de tornar a veure el dia 25 de juny, de 17 a 21,30 h, a la Nau Ivanow de Barcelona (La Sagrera). Algunes d’aquestes produccions seran presentades també a la propera edició del festival Filmets (Badalona Film Festival).