Activitats

Estudiants de la FIMA, al Miniput 2020

Els estudiants del grau de Comunicació Audiovisual de la FIMA Anna Rotger i Sergi Molina han presentat el programa RADIO FACE a l’Edició 2020 del MINIPUT, que ha tingut lloc el 28 de novembre de 2020 en format virtual. El MINUPUT és la mostra sobre televisió de qualitat de l’Estat que té lloc a Barcelona des de l’any 1994. Es tracta de sessions que consten de projeccions i debats al voltant dels programes de la televisió més innovadors, provocadors, educatius i amb vocació de servei públic. Des d’aquest mateix 2020 la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona forma part de l’organització del MINIPUT.

Els estudiants Anna Rotger i Sergi Molina han parlat d’aquest interessant format de reality que converteix les persones que truquen a la ràdio en estrelles de televisió. Els estudiants van contextualitzar el programa en la realitat actual de la pandèmia, parlant-nos de l’espai que ocupa la ràdio en el consum mediàtic actual i les mutacions i sinergies entre diferents mitjans, entre d’altres.