Estudiants dels graus de CAV i d’IiD visiten TV3

El passat dissabte 1 d’abril, els alumnes de Documentació audiovisual del grau de CAV, i d’Avaluació i qualitat del grau d’IiD van visitar el centre de documentació de Televisió de Catalunya amb els professors Javier Guallar, Candela Ollé i Aurora Vall.

La visita va tenir dues parts. A la primera, la documentalista Imma Rull va fer una xerrada on va parlar als estudiants de les tasques diàries dels professionals de la documentació audiovisual, del modern sistema de gestió de les imatges de TVC, i de la història i l’evolució del Centre de Documentació. A la segona part, Imma Rull i Joana Monreal van guiar els visitants per les instal·lacions de la cadena, des del departament de Documentació, fins a la redacció d’informatius, les sales de control i els platós.