• Aquest esdeveniment ja ha passat.

10a edició de l’Escola d’Hivern de la Biblioteca Pública (març-abril 2016)

març 16, 2016 @ 9:00 - 10:00

El 16 de març, comença a la Facultat l’Escola d’Hivern de la Biblioteca Pública, que enguany arriba a la desena edició amb el títol «Biblioteques públiques i participació». L’Escola d’Hivern és una proposta de formació adreçada al personal de les biblioteques públiques de Catalunya, que està organitzada pel Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i coordinada per la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

El curs comptarà amb dues sessions presencials —dimecres 16 de març i dimecres 6 d’abril—, en mig de les quals hi haurà un període de treball en línia. Pel que fa a les sessions presencials, s’inaugura el dia 16 amb la conferència «Biblioteques 2.0: llegir, compartir i crear en temps de xarxes», a càrrec de Dolors Reig (10.15 h), i amb la presentació d’experiències (15.30 h). La segona sessió presencial, el 6 d’abril, comptarà amb el diàleg a tres bandes, moderat pel professor de la FBiD Lluís Agustí, «Participació, interacció i comunitat: reflexions crítiques des de la llibreria i els mitjans» (12.30 h), a càrrec de Roger Palà (Mitjà digital Crític) i Xavier Vidal (Llibreria Nollegiu i La Juanita). L’Escola es clourà amb la taula rodona «I les administracions com ho estan treballant?» (16.30 h), amb Marta Cano (gerent del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona) i Carme Fenoll (cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya), que moderarà Manel Muntada (cumClavis)

A més, al llarg de tot el període els participants tindran l’ocasió de reflexionar i debatre en grups de treball organitzats al voltant de quatre eixos temàtics —professionals, continguts, serveis i comunitat—, primer presencialment i després en línia.

La conferència de Dolors Reig, el diàleg a tres bandes i la taula de cloenda són oberts a l’alumnat de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i al públic en general. Podeu veure aquí el programa complet de l’Escola d’Hivern.

Mostra els detalls

Data: