• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Campanya de recollida de joguines a la UB (14-16 de desembre)

desembre 14, 2015 @ 8:00 - 9:00

Durant els dies 14, 15 i 16 de desembre, podeu participar en la campanya de recollida de joguines de la UB, que enguany arriba a la novena edició sota el lema «Hi ha moltes joguines, tria la teva forma d’ajudar. Posa en forma la teva solidaritat».

Podeu contribuir-hi deixant els vostres donatius al punt de recollida que trobareu a l’entrada de la Facultat. Amb aquesta acció, la UB col·labora amb Creu Roja Joventut, que ens demana que les joguines siguin noves i es portin sense embolicar. Entre els dies 17 i 18 de desembre, Creu Roja recollirà totes les joguines dels vint-i-un punts de recollida de la Universitat i la nit de Reis les repartiran entre les famílies més necessitades.

El curs passat, es van recollir 1.055 joguines a la UB i enguany s’espera, com a mínim, repetir aquesta xifra.

Mostra els detalls

Data: