Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència «El procés creatiu», a càrrec de Toni Sala (29 de març)

març 29, 2017 @ 11:30 - 12:30

El proper dimecres 29 de març i en el marc del postgrau de Prescripció lectora que imparteix la Facultat, Toni Sala pronunciarà la conferència El procés creatiu.

Toni Sala és escriptor i es va donar a conèixer amb Entomologia (1997), el seu primer llibre i amb el qual va guanyar el Premi Documenta. Crònica d’un professor de secundària (2001) —on mostra el món de l’ensenyament des de dins— el va donar a conèixer al gran públic. Ha obtingut el Premi Sant Joan de literatura catalana (2004), el Premi Nacional de Literatura concedit per la Generalitat de Catalunya (2005) i el Premi de la Crítica de narrativa catalana (2014). Col·labora amb el diaris El Punt Avui, Ara Comarques Gironines, Diari Maresme i Núvol. Va estudiar Filologia Catalana a la Universitat de Girona i actualment és professor de la Universitat Pompeu Fabra i dirigeix diversos grups de lectura en biblioteques.

La conferència de Toni Sala se celebrarà a les 12.30 h a la sala d’actes de la Facultat. L’acte és obert a tothom.

Mostra els detalls

Data: