• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència inaugural del nou màster en Recerca en Comunicació i Diversitats (23 de setembre)

setembre 23 @ 17:30 - 19:00

La investigadora i activista Silvia Semenzin, de la Universitat Complutense de Madrid, impartirà la conferència inaugural del nou màster en Recerca en Comunicació i Diversitats el 23 de setembre de 2024 a les 17:30 h a l’aula 209 HALC de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals amb el títol “Violència de gènere digital: estudiar-la, mesurar-la i combatre-la”.

La seva presentació i el posterior debat tractarà el tema de la violència de gènere en línia, tant des d’un punt de vista teòric com a través de casos d’estudi. Mostrant metodologies digitals com l’etnografia digital o el “web scraping”, es plantejarà entendre les arrels d’aquest tipus de violència de gènere i observar la seva evolució en tecnologies emergents. L’autora també abordarà com la recerca acadèmica pot inspirar canvis socials i polítics, alhora que promovent innovacions tecnològiques més diverses i inclusives.

L’assistència és lliure, no cal inscripció

Mostra els detalls

Data:
setembre 23
Hora:
Categoria d'Esdeveniment:

Organitzador

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona
Telèfon
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

aula 209 HALC