Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència “La comunicació política a les xarxes”, de Juanma del Olmo (10 de desembre)

octubre 11, 2019 @ 23:00

El proper 10 de desembre de 2019 a les 12:30 h, a l’aula 210 de la Facultat, tindrà lloc la conferència «La comunicació política a les xarxes» a càrrec de Juanma del Olmo, Secretari de Comunicació de Podemos, que presenta el seu llibre La política por otros medios. La conferència anirà seguida d’un debat amb Noelia Bail, secretària general de Podem Catalunya i amb Lydia Sánchez i Carlos Aguilar, professors de la Facultat.

La conferència i el debat és una activitat adreçada als estudiants de les assignatures Comunicació a la xarxa i Fonaments de la comunicació mediatitzada, del grau de Comunicació Audiovisual, i és oberta a tothom.

Mostra els detalls

Data: