• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència-taller «Informatius televisats. Noticias Cuatro: de l’escaleta a l’espectador». Carles García Baena, redactor d’informatius de Cuatro (9 de novembre)

novembre 9, 2015 @ 10:30 - 11:30

El proper dilluns, 9 de novembre, Carles García Baena, redactor de l’àrea d’economia dels informatius de Noticias Cuatro i exalumne del grau de CAV, farà una conferència-taller amb el títol: «Informatius televisats. Noticias Cuatro: de l’escaleta a l’espectador».

García Baena parlarà del tractament que un informatiu d’àmbit estatal fa de les notícies des del moment que arriben a la redacció fins a la seva emissió definitiva i explicarà com està organitzada la redacció d’un telenotícies, com s’elabora un informatiu per a la televisió i qui decideix els temes que s’hi tractaran.

La conferència-taller tindrà lloc a l’aula 210, d’11.30 a 13 h, en el marc de l’assignatura Expressió oral i escrita en castellà del grau de CAV, però hi pot assistir tothom que hi estigui interessat.

Mostra els detalls

Data: