• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferències sobre publicitat d’Andreu van Hooft, de la Radboud Universityde Nimega (Holanda): 20 i 22 d’octubre

octubre 20, 2015 @ 10:30 - 11:30

Andreu van Hooft Comajuncosas, professor de l’ensenyament de Comunicació i Informació de la Radboud University de Nimega (Holanda), oferirà dues conferències obertes a l’alumnat i al professorat de la Facultat durant la setmana del 19 al 23 d’octubre.

«La complexitat de la metàfora visual a la publicitat vista pels consumidors de quatre països europeus» és el títol de la primera, que impartirà dimarts, 20 d’octubre, a l’Aula Valverde, d’11.30 a 13 h. La segona tractarà sobre «La publicitat, en català o en castellà? Un experiment entre joves catalans» i es farà el dijous, dia 22, a l’aula 308, també d’11.30 a 13 h.

Andreu van Hooft ens visita en el marc del programa Erasmus+ i durant la seva estada s’explorarà la possibilitat d’establir vincles de recerca entre la seva Facultat i la nostra.

visitarà la Facultat en el marc del programa de mobilitat Erasmus – See more at: http://bd.ub.edu/noticies/conferencies-del-professor-mato-brautovic-de-la-universitat-de-dubrovnik-20-i-22-dabril#sthash.3mkLRufy.dpuf

Mostra els detalls

Data: