Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Converses amb professionals: recomanacions per buscar feina (27 d’abril)

abril 27, 2016 @ 8:30 - 9:30

El proper dimecres, 27 d’abril, tindrà lloc a l’Aula Valverde de la Facultat la jornada d’orientació professional Converses amb professionals: recomanacions per buscar feina adreçada als estudiants dels graus d’IiD i de CAV.

La jornada comença amb una sessió de formació conduïda per un orientador del Servei d’Estudiants que parlarà de les estratègies de networking i de com presentar-se a les empreses. A continuació, els estudiants tindran l’oportunitat de conversar en petits grups de 5 o 6 persones amb professionals d’IiD i de CAV a l’entorn de tres eixos: què es valora en una entrevista de feina, què es valora en un currículum vitae, i què demana el mercat.

Trobareu tota la informació sobre l’activitat i el formulari per inscriure-us-hi a: http://www.ub.edu/sae/orientacio/lorientacio1516-biblio-converses.html. El període d’inscripció acaba el 24 d’abril i el nombre de places és limitat.

Mostra els detalls

Data: