Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Convocatòria del programa Erasmus i altres programes de mobilitat internacional per al curs 2017-18. Sessió informativa: 18 de novembre

novembre 18, 2016 @ 12:30 - 13:30

Fins al 9 de gener de 2017, és oberta la convocatòria perquè el curs 2017-2018 l’alumnat de la Universitat de Barcelona participi al Programa Erasmus i en altres programes de mobilitat internacional. Amb el Programa Erasmus, els alumnes de la Facultat poden triar universitats d’Alemanya, Àustria, Bèlgica, Croàcia, Dinamarca, França, Grècia, Itàlia, Noruega, Països Baixos, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Suècia i Xipre. Aquí trobareu tota la informació sobre les destinacions possibles i els tràmits que cal fer.

Per saber més detalls d’aquesta convocatòria, podeu assistir a la sessió informativa que es farà a l’aula 114 el proper divendres, 18 de novembre, a les 13.30 h. També podeu resoldre els vostres dubtes escrivint a ori-fbd@ub.edu.

Us recordem que, si voleu conèixer les experiències dels estudiants de la Facultat que participen en programes de mobilitat, podeu fer-ho a Mòbils BiD.

Mostra els detalls

Data: