• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Convocatòria del programa Erasmus i altres programes de mobilitat internacional per al curs 2018-19. Sessió informativa: 29 de novembre

novembre 21, 2017 @ 17:30 - 18:30

Fins al proper 11 de gener de 2018, és oberta la convocatòria perquè el curs 2018-2019 l’alumnat de la Universitat de Barcelona participi als programes Erasmus (Unió Europea) i Cinda (Llatinomèrica). Al web de la Facultat, podeu veure les universitats amb qui tenim convenis (Alemanya, Àustria, Bèlgica, Croàcia, Dinamarca, França, Grècia, Itàlia, Noruega, Països Baixos, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Suècia i Xipre) i els tràmits que cal fer. Al portal de mobilitat de la Universitat de Barcelona, podreu accedir directament a les convocatòries Erasmus i Cinda d’enguany.

Per saber més detalls d’aquesta convocatòria, assistiu a la sessió informativa que es farà a l’aula 210 el proper dimecres, 29 de novembre, a les 12 h. També podeu resoldre els vostres dubtes escrivint a ori-fbd@ub.edu.

Us recordem que, si voleu conèixer les experiències dels estudiants de la Facultat que participen en programes de mobilitat, podeu fer-ho a Mòbils BiD.

Mostra els detalls

Data: