• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Curs «Gestió de la informació per a la recerca» adreçat a estudiants de doctorat (28 de febrer i 7 de març)

febrer 28, 2018 @ 8:00 - 9:00

L’ICE de la UB ha organitzat el curs Gestió de la informació per a la recerca que impartiran els professors Ernest Abadal, Jordi Ardanuy i Ángel Borrego amb l’objectiu de familiaritzar els estudiants de doctorat amb tècniques bibliogràfiques i documentals que permeten localitzar i gestionar la bibliografia científica i de proporcionar-los estratègies per disseminar la producció pròpia i superar processos d’avaluació de la recerca.

El curs té una durada de 10 hores i les classes es faran el 28 de febrer i el 7 de març a l’aula 114 de la Facultat, de 9 a 14 h. Cal formalitzar aquí la inscripció.

Mostra els detalls

Data: