• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Defensa dels treballs finals del màster de Gestió de Continguts Digitals (22 i 27 de juny)

juny 22, 2017 @ 15:00 - 16:00

Avui, dijous 22 de juny, i el proper dimarts, 27 de juny, tenen lloc, a les 16 h, les defenses dels treballs finals (TFM) del màster de Gestió de Continguts Digitals. Els treballs són els següents:

Dijous, 22 de juny (tribunal format pels professors Miquel Centelles, Mireia Ribera i Cristóbal Urbano)

• Matic, Radina: Improving the accessibility of KA Lite and Kolibri, two offline server solutions for elearning content. Tutor: Mireia Ribera.
  • Romaní Franquesa, Sònia: Pla d’analítica web dels continguts i campanyes de màster universitari per a la captació d’estudiants internacionals a la Universitat de Barcelona. Tutor: Cristóbal Urbano.
  • Vitela Caraveo, Alex Daniel: Propuesta de mejora del servicio de estadísticas del portal de revistas e-RACO. Tutor: Cristóbal Urbano.

Dimarts, 27 de juny (tribunal format pels professors Miquel Térmens, Rafael Pedraza i Mario Pérez-Montoro)

• Diaz Castaño, Abel: Propuesta de sitio web para Dashedline Tatoo. Tutor: Mario Pérez-Montoro
  • Garcia Lorenzo, Ana: Re-disseny del repositori digital d’obres d’art del projecte Modernisme accés obert. Tutor: Rafael Pedraza
  • Shaginyan, Armine: Elaboración de plan estratégico de presencia online para un grupo empresarial. Tutor: Rafael Pedraza
  • Soto Gordo, Yasmina: Big data: análisis acerca de la cesión de datos de carácter personal y su posterior uso. Tutor: Mario Pérez-Montoro

Aquestes sessions són públiques i podeu assistir-hi si hi esteu interessats.

Mostra els detalls

Data: