Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

Defenses de TFG del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital (10-11 de juliol)

juliol 10 @ 10:00 - juliol 11 @ 19:00

xerrada GIDD alumnes

Els pròxims dies 10 i 11 de juliol de 2024, tindrà lloc la defensa dels divuit TFG (Treball final de grau) del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD) a l’aula 214 de la FIMA. Els tribunals estaran formats pels professors Rubén Alcaraz, Mònica Baró, Ángel Borrego, Núria Jornet, Mario Pérez-Montoro, Amadeu Pons, Concepción Rodríguez, Anna Rubió, Marina Salse, Aurora Vall i Mary Vállez.

Dia 10 a les 10 hores, aula 214

1. Kàtia Martínez. Accés obert a la producció bibliogràfica de l’IREC.
  2. Blanca Mas de Xaxàs. Blankspot: desenvolupament d’un pla comunicació.
  3. Albert Corrales. Biblioteques populars a Catalunya durant l’etapa falangista (1939-1945).
  4. Martí Coves. La descripció de les imatges fixes en l’àmbit dels esports.
  5. Álex Bejarano. La biblioterapia aplicada a personas con trastornos mentales: análisis de los aspectos necesarios para crear un proyecto de biblioterapia clínica.

Dia 10 a les 16 hores, aula 214

1. Júlia Dolcet. Implementació d’un repositori de dades clíniques en un hospital: anàlisi de bones pràctiques i reptes a considerar en el cas de l’Hospital de la Santa Creu.
  2. Itahiza Colli. Análisis de la interacción y uso de las bases de datos educativas en el ámbito escolar.
  3. Ana Gómez. Les biblioteques populars de Catalunya durant la guerra civil: el punt de vista de les bibliotecàries.
  4. Albert Fabregat. Anàlisi i proposta de gestió de les xarxes socials del CRAI-Fons Antic.
  5. Maria Ortega. L’accessibilitat web a les biblioteques de l’Estat espanyol: estudi del cas de la BNC.

Dia 11 a les 10 hores, aula 214

1. Sandra Hernández. Implementació d’un cercador semàntic: proposta de millora dels resultats de cerca.
  2. Teresa Espíndola. L’especialització del personal de les biblioteques universitàries: el servei de suport a la recerca.
  3. Sandra Ankomako. Accesibilidad arquitectónica en la Biblioteca de Medicina de la UAB: análisis centrado en usuarios con necesidades especiales motoras.
  4. Anna Vilalta. Innovació digital en la televisió: impacte de la intel·ligència artificial en la gestió de documentació.

Dia 11 a les 16 hores, aula 214

1. Guillermo López. Els makerspaces i la seva avaluació a les biblioteques públiques.
  2. Daniel Cama. La destrucció de biblioteques i arxius durant la guerra de Bòsnia (1992-1995).
  3. Jèssica Campos. Biblioteca pública i tercer lloc.
  4. Aniol Dòria. Retrospectiva i prospectiva en l’àmbit de BID. Anàlisi estadística de textos de la publicació Blok de BID.

Les defenses d’aquests TFG són sessions públiques: hi podeu assistir si resulta del vostre interès.

Mostra els detalls

Inici:
juliol 10 @ 10:00
Finalització:
juliol 11 @ 19:00

Organitzador

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona
Telèfon
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

aula 214