• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Inauguració del màster d’Humanitats Digitals (11 d’octubre)

octubre 11, 2021 @ 17:30 - 18:30

El pròxim dilluns, 11 d’octubre de 2021, inaugurarem el curs 2021-2022 del màster d’Humanitats Digitals, que enguany arriba a la tercera edició. Aquesta sessió es farà a l’aula 307 de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals i començarà a les 18.30 h (de 18.30 a 19.00 h) amb la benvinguda als estudiants matriculats al màster.

A les 19.00 h tindrà lloc la lliçó inaugural, “Metodología Sapiens de elBullifoundation: una oportunidad para las humanidades digitales”, a càrrec d’Auri Garcia, periodista, professor universitari i coordinador, juntament amb Ferran Adrià, del projecte editorial de Sapiens. Aquesta metodologia ha estat d’entrada pensada per a la investigació sobre la restauració gastronòmica que va donar lloc a la Bullipedia, però també amplia la seva aplicabilitat per a qualsevol àmbit, sector, organització, projecte, producte o servei. El resultat d’aquest treball s’ha plasmat en un llibre, Connectant coneixement: metodologia Sapiens, els autors del qual són el mateix Auri Garcia i Ferran Adrià. El professor de la Facultat, i coordinador del màster d’Humanitats Digitals, Miquel Centelles, hi ha participat com a curador.

Durant el desenvolupament de la conferència, Auri Garcia proposarà idees per a l’aplicació de l’àmbit de les humanitats digitals i, més concretament, opcions de pràctiques i treballs de fi d’estudis a elBullifoundation, sobretot orientats als estudiants del màster.

També es podrà seguir a través de Zoom

Mostra els detalls

Data: