Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Inscriviu-vos a la III Viquimarató d’Informació i Comunicació! (26 d’abril)

abril 26, 2017 @ 9:00 - 10:00

Per tercer any consecutiu, hem organitzat una Viquimarató amb l’objectiu d’editar termes relatius als ensenyaments de màster i de grau que s’imparteixen a la Facultat. La jornada es farà, a la biblioteca, el dimecres 26 d’abril, de les 10 del matí fins a les 8 del vespre. Al migdia, hi haurà un refrigeri perquè els editors puguin reposar forces.

La Facultat va organitzar una primera Viquimarató l’any 2015 per commemorar el seu centenari, on van intervenir més de 20 participants. El 2016 se’n va celebrar la segona edició i el nombre de participants es va triplicar (més de 60). Els articles que es van crear van ser també més de 60, concretament 65.

Per a l’acció d’aquest any, comptarem com sempre amb l’assessorament d’experts viquipedistes que ens instruiran sobre com editar els articles, i amb un equip de tutors que ens orientaran sobre quines fonts d’informació podem utilitzar en cada cas. Amical Wikimedia oferirà suport als editors voluntaris i farà dues sessions de formació (a les 10 i a les 15 h) per tal d’introduir-los en el funcionament de la Viquipèdia.

Podeu inscriure-us-hi a la pàgina: Viquimarató d’Informació i Comunicació 2017, i allà mateix trobareu la llista inicial dels termes a editar on podeu afegir les vostres propostes. Necessitem la col·laboració de tots i us podem assegurar que serà una bona experiència!

Mostra els detalls

Data: