Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de promoció de l’emprenedoria «Crear una empresa? Per què no?» (20 de febrer)

febrer 20, 2017 @ 8:00 - 9:00

Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE-UB), en col·laboració amb el Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, ha organitzat la jornada Crear una empresa? Per què no? dedicada a la promoció de l’emprenedoria. La jornada se celebrarà a l’aula Jordi Rubió i Balaguer (210) de la Facultat el proper dilluns, 20 de febrer, a les 9 h, en el marc dels seminaris dels treballs finals del grau de Comunicació Audiovisual. Hi intervindran: Jonàs Sala, impulsor de la plataforma de finançament col·lectiu Verkami, i Carlos Alonso, alumne de la UB i fundador de  distribuïdora de curtmetratges Vilcávaro. Aïda Bravo, professora de l’assignatura Creació i gestió d’empreses documentals del grau d’IiD i coordinadora del BIE, parlarà als estudiants del suport que aquesta institució pot oferir a aquells que tenen ganes de portar a la pràctica una iniciativa emprenedora. El curs 2015-16, van tenir lloc unes jornades de característiques similars adreçades als estudiants d’IiD.

Mostra els detalls

Data: