• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada d’Orientació Professional a la Facultat (20 de maig)

maig 20, 2015 @ 8:30 - 9:30

La Facultat organitza, juntament amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant, una jornada d’orientació professional per aportar recursos i consells pràctics per afrontar la finalització dels estudis de grau. Aquesta activitat se celebrarà el dimecres 20 de maig a l’Aula Valverde, de 9:30 a 14:45 h, i està oberta també als exalumnes del grau de Comunicació Audiovisual i d’Informació i Documentació.

L’edició d’enguany es presenta especialment atractiva, perquè posa l’accent en les noves tendències del mercat laboral (emprenedoria a Internet, construcció de marca personal, què demanen ara els ocupadors, etc.). A més, coneixerem, de la mà dels seus responsables, els màsters i cursos de postgrau que programem per al curs 2015-16 i alguns serveis que ofereixen la Facultat i la UB per al seguiment d’ofertes de feina. Per tancar la jornada, comptarem amb la participació del Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya (CPAC) i del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (COBDC).

Els assistents obtindran un certificat d’assistència. La inscripció és gratuïta, però cal apuntar-se prèviament. El termini finalitza el diumenge 17 de maig. Trobareu el programa complet i més informació a http://www.ub.edu/sae/orientacio/lorientacio1415-jop-biblioteconomia.html.

Us hi esperem!

Mostra els detalls