• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornades de formació per a la inclusió de refugiats a través de l’esport (10 i 13 de maig)

març 10, 2023 @ 15:00 - 16:00

Els dies 10 i 13 de maig de 2023 tindran lloc les II Jornades de formació de formadors en intervenció socioeducativa per a la inclusió social de persones refugiades a través de l’esport, organitzades pel projecte Community de la Facultat d’Educació de la UB en col·laboració amb la Fundació Solidaritat UB. Aquest projecte té l’objectiu d’afavorir la inclusió social de les persones refugiades mitjançant l’activitat física i l’esport.

L’objectiu d’aquestes jornades és transferir l’experiència de la UB, en matèria d’inclusió social a través de l’esport, a les entitats que treballen amb persones refugiades. Al mateix temps, les jornades contribuiran a la formació d’estudiants de la UB i mostraran els beneficis d’aquesta metodologia a les persones refugiades que hi participin.

Les jornades, que estan adreçades a personal d’entitats que treballen en l’àmbit del refugi i l’asil, persones refugiades, sol·licitants d’asil i qualsevol estudiant de la UB, tindran lloc al gimnàs del Campus Mundet de la UB el dimecres 10 de maig, de 16 a 19 h i el dissabte 13 de maig, de 10 a 13 h. L’activitat de les dues jornades serà la mateixa (només cal assistir a una d’elles). Per a inscripcions (gratuïtes) i més informació, vegeu aquesta pàgina web.

Mostra els detalls

Data: