• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mario Pérez-Montoro parlarà sobre Comunicació visual de la informació als Diàlegs Alumni de la UB (11 de juny)

juny 11 @ 18:30 - 20:00

El professor de la FIMA Mario Pérez-Montoro impartirà una conferència sobre visualització de dades als Diàlegs Alumni, de la UB. La sessió tindrà lloc el pròxim dimarts 11 de juny de 2024 a les 18.30 h a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.

S’hi versarà sobre com assolir l’alfabetització visual necessària, introduint de forma pràctica alguns dels principis que ens permeten dissenyar i utilitzar aquest útil instrument de representació de dades en els nostres productes comunicacionals.

Per assistir-hi és necessària la inscripció. Podeu trobar tota la informació aquí: https://www.alumni.ub.edu/agenda/comunicacio-visual-de-la-informacio-lart-dexplicar-histories-amb-dades/

Mostra els detalls

Data: