Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seleccionades dues obres d’alumnes de CAV per al DOC-U del DocsBarcelona (27 de maig)

abril 27, 2016 @ 17:00 - 18:00

Dos documentals produïts per alumnes del nostre grau de CAV opten al premi DOC-U del Festival Internacional de Cinema Documental DocsBarcelona. Es tracta de Reflexes, dirigit per Ariadna Monleón, i Trance, de Lorena Arroyo. DOC-U és una secció del DocsBarcelona que està dedicada a la producció documental universitària a Catalunya i vol ser un espai d’exhibició per als estudiants del grau de Comunicació Audiovisual de les universitats catalanes. El premi està patrocinat per Ovide i consisteix en una setmana de lloguer d’un equip de rodatge valorat en 1000 euros.

Els documentals de les nostres estudiants es projectaran el proper 27 de maig a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm: Reflexes, a les 18 h, i Trance, a les 20 h. Trance és un retrat d’una persona que es guanya el sou en un escorxador, i Reflexes ens parla de Jing Jing Fu, que va venir a Barcelona quan tenia deu anys i ara ens obre les portes del negoci de la seva família, el bar que s’ha convertit en el punt de trobada d’estudiants i professors de la Facultat, gràcies a la cordialitat i a l’eficiència dels seus propietaris.

Donem l’enhorabona a l’Ariadna i a la Lorena i els desitgem molta sort!

Mostra els detalls

Data: