• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari de l’Aula Jordi Rubió i Balaguer: «El poder de les històries: narrativa literària i audiovisual» (11 de desembre)

desembre 11, 2017 @ 17:00 - 18:00

Una història és quelcom que no existeix fins que algú l’explica i, d’aquesta manera, la transmet, la regala a una comunitat. Les històries –parlades, cantades, escrites, il·lustrades o filmades– ens acompanyen al llarg de tota la vida, des del bressol i del mateix úter matern fins a la vellesa, i constitueixen un instrument essencial tant per al desenvolupament social i emocional dels nens com per al creixement personal en qualsevol etapa de la vida.

Amb aquest seminari, volem contrastar i alhora agermanar la literatura i les narratives audiovisuals, com les pel·lícules o les sèries de televisió, centrant-nos en les seves aportacions al lector-espectador, així com en tot allò que fa que una obra ens arribi i ens influeixi.

Programa:

• Presentació de l’Anuari de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura 2018 del Centre de Recerca Informació, Comunicació i Cultura (CRICC-UB), a càrrec de Maite Comalat, editora de l’Anuari
  • Taula de debat: «El poder de les històries: narrativa literària i audiovisual»

Intervenen:

Modera: Constança Espelt, coordinadora de l’Aula Jordi Rubió i Balaguer

Dia i hora: dilluns, 11 de desembre de 2017, a les 18 h

Lloc: Facultat de Biblioteconomia i Documentació, c. Melcior de Palau 140, aula Jordi Rubió i Balaguer (210)

Entrada lliure. Us preguem que  confirmeu la vostra assistència prèviament a Mercè Garcia (mercegarciab@ub.edu).

Podeu consultar aquí la guia de lectura De la lletra al moviment que ha preparat la biblioteca.

Mostra els detalls

Data: