• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sessió inaugural del màster en Humanitats Digitals (10 d’octubre)

octubre 10, 2022 @ 16:00 - 17:00

El proper dilluns 10 d’octubre de 2022, s’inicien les classes del màster en Humanitats Digitals, en la quarta edició (2022-2023). La sessió inaugural es realitzarà aquest mateix dia, entre les 17 i les 19 h. La sessió constarà de tres parts:

• Entre les 17 i les 17.30 h, donarem la benvinguda als estudiants i els facilitarem algunes informacions rellevants sobre el màster i sobre la seva vida acadèmica.
  • A les 17.30 h, comptarem amb la presència de la Dra. Meritxell Simó, professora del Departament de Filologia Clàssica, Romànica i Semítica de la Universitat de Barcelona, i directora de l’Institut de Recerca en Cultures Medievals o IRCVM, que ens parlarà sobre línies de recerca sobre Humanitats Digitals en aquest Institut.
  • A les 18 h, comptarem amb la presència de la Dra. Diana Roig, ICREA research professor a la Universitat Oberta de Catalunya, i coordinadora de GlobaLS-Global Literary Studies Research Group, que ens parlarà sobre línies de recerca en Humanitats Digitals en aquest grup de recerca.

Amb aquestes presentacions, iniciarem la proposta de marcs privilegiats de recerca on fer pràctiques curriculars i treballs finals de màster.

La sessió inaugural tindrà lloc a l’aula 311 de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals

Mostra els detalls

Data: