• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sessions d’acollida per als nous estudiants de grau

setembre 12, 2016 @ 9:00 - 10:00

La setmana vinent, comencen les classes dels graus que imparteix la Facultat, i els estudiants de primer són rebuts amb un jornada d’acollida el dia 14. La del grau d’Informació i Documentació en modalitat presencial té lloc a les 10 h per al grup del matí, i a les 16 h per al grup de tarda (aula 307). La sessió de la modalitat semipresencial, però, es fa el divendres, dia 18, a les 15.30 h (aula 113).

Al seu torn, els estudiants de primer curs del grau de Comunicació Audiovisual es trobaran, a les 10 h, a l’aula 210, i els de la doble titulació d’InfoCom a les 12 h, a l’aula 2016.

El programa de les diverses sessions d’acollida inclou, amb lleugeres variacions, parlaments de benvinguda del degà i dels responsables dels ensenyaments, la primera presa de contacte amb els tutors de PAT o la visita de les instal·lacions.

Mostra els detalls

Data: