• Aquest esdeveniment ja ha passat.

«Setmana de la INFOCOM» adreçada a estudiants de secundària i batxillerat (23-31 de gener)

gener 23, 2017 @ 8:30 - 9:30

Del 23 al 31 de gener de 2017, tindrà lloc la III Setmana de la INFOCOM, amb l’objectiu de donar a conèixer als estudiants de 4t d’ESO i de primer de batxillerat de qualsevol modalitat, les especialitats que s’estudien a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB, tant al grau d’Informació i Documentació com al grau de Comunicació Adiovisual. Els estudiants hi podran realitzar tallers pràctics i participatius sobre temes específics dels nostres àmbits, conduïts pel professorat:

• Aprèn a fer gràfics amb Excel
  • El Gran Germà ens vigila… qui té el control a la xarxa?
  • Millora els resultats de les cerques d’informació a Internet
  • Gestiona en línia les referències bibliogràfiques dels teus treballs de recerca amb Zotero
  • Fotografia digital: treu partit de la teva càmera
  • Fes la teva aplicació per a mòbil
  • Millora els teus treballs: treu tot el suc als editors de textos
  • Fem efectes especials: tots tenim superpoders
  • Anuncis exprés: com fer un vídeo viral

Les sessions tindran lloc a la Facultat, de 9.30 a 13 h. Les activitats són gratuïtes i la inscripció s’ha de fer per correu electrònic a la Secretaria: mercegarciab@ub.edu.

Mostra els detalls

Data: