• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taller «Tens mòbil? Vine i t’ensenyarem a utilitzar-lo per trobar altres ofertes de feina amb noves xarxes i APP’s» (12 de maig)

maig 12, 2016 @ 13:00 - 14:00

El Servei d’Atenció a l’Estudiant, amb la col·laboració de la Facultat, ha preparat una sessió de formació amb el títol «Tens mòbil? Vine i t’ensenyarem a utilitzar-lo per trobar altres ofertes de feina amb noves xarxes i app’s», a càrrec de Rosaura Alastruey, experta en networking.

La sessió —que forma part del programa que el SAE i la Facultat organitzen per afavorir la inserció laboral i la millora de l’ocupabilitat dels estudiants, en el marc dels convenis de col·laboració signats entre les universitats catalanes i el Departament d’Empresa i Ocupació, a través del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Economia i Coneixement— tindrà lloc el dijous, 12 de maig, de 14 a 16 h. El termini per inscriure-s’hi acaba el 10 de maig i cal fer-ho a: http://www.ub.edu/sae/orientacio/lorientacio1516-biblio-mobil.html. L’assistència és gratuïta.

Mostra els detalls

Data: